28 oktober 2016

Van Hove Garages – met vestigingen in Berlaar, Herent en Wommelgem - werd in juni door Transportmedia uitgeroepen tot Super Best Dealer 2016. Nog geen half jaar later start de Renault Trucks verdeler een vierde vestiging op in Beveren. Meedenken met de klanten, hen persoonlijk benaderen en de gemaakte afspraken nakomen. Dat zijn volgens Luc Van Hove de sleutels van het succes voor het familiebedrijf dat intussen al meer dan een halve eeuw bestaat.
Persbericht: Van Hove Garages breidt uit met vierde vestiging

Garage Raf Vergauwen in Beveren was tot nu een erkend servicepunt van Renault Trucks maar het wordt nu terug een volwaardige Renault Trucks dealer onder de naam Van Hove Truck Center Beveren. De zaakvoerders blijven nog een tijdje actief in de vestiging om de overgang zo vlot mogelijk te laten verlopen. Het huidige personeel blijft en het team zal spoedig verder uitgebreid worden. Zo zijn we nu al op zoek naar een technisch bediende die een combinatie van receptie- en magazijntaken op zich zal nemen. Er zal ook snel een verkoper met doorgedreven kennis van de sector en de regio aangeworven worden.

Op dit ogenblik leidt Luc Van Hove het bedrijf Van Hove Garages samen met zijn zus Hilde. Ook zoon Cedric zit mee in de zaak, maar het was vader Jos (85) die aan de grondslag ligt van het bedrijf. In 1964 startte hij in Berlaar een servicepunt voor landbouwmachines en daar kwamen al gauw vrachtwagens bij. Toen Mercedes-Benz in 1971 Hanomag overnam, werd Van Hove verdeler voor de constructeur uit Stuttgart. In 2013 werd Van Hove officieel concessiehouder van Renault Trucks en in 2014 breidden ze al snel uit met de vestiging in Wommelgem. Met de opening van het vierde filiaal in Beveren telt Van Hove Garages nu vier vestigingen, alle vier officiële verdelers van Renault Trucks.

“Onze contacten met de mensen van Renault Trucks zijn uitstekend”, zegt Luc Van Hove. “Toen we in 2013 officieel dealer werden van het Franse merk, hebben we van hen onmiddellijk veel vertrouwen gekregen. De overgang van het ene merk naar het andere was voor ons personeel niet vanzelfsprekend. Ze moesten zich herscholen maar ze hebben zich heel flexibel opgesteld in deze hele transitieperiode. Om hen te bedanken voor hun inzet hebben we voor alle werknemers dan ook recent nog een feest georganiseerd.”

Vestigingen

VAN HOVE GARAGES BREIDT UIT
    MET VIERDE VESTIGING

28 oktober 2016

Garage Raf Vergauwen in Beveren was tot nu toe een erkend servicepunt van Renault Trucks. Met de overname door Van Hove Garages zal de vestiging uitgebouwd worden tot een volwaardige Renault Trucks dealer onder de naam Van Hove Truck Center Beveren. Het personeel blijft behouden en het team wordt snel uitgebreid. Tot april 2018 kunnen we de huidige garage blijven gebruiken. Nadien zullen we verhuizen naar een andere locatie. Lees verder >>

RENAULT MASTER WEBSHOP

Oktober 2015

Renault Trucks Belux lanceert de Renault Master webshop! Via deze webshop kan u rechtstreeks een Master uit stock bestellen in 3 verschillende uitvoeringen met €200 webshop korting. Of vraag via de webshop een offerte op maat aan. De bestelling en levering gebeurt natuurlijk via uw favoriete Van Hove concessie! Klik hier door naar de Renault Master webshop!

VAN HOVE GARAGES VERKOZEN TOT
    SUPER BEST DEALER 2016

23 juni 2016

Op donderdag 23 juni organiseerde Transportmedia opnieuw de prijsuitreiking "Best of TRANSPORT". Van Hove Garages werd door een jury van vertegenwoordigers van de invoerders uitgeroepen tot Super Best Dealer van 2016 over alle merken heen. Luc & Cedric Van Hove namen de prijs in ontvangst en droegen deze uiteraard op aan heel het team van Van Hove Garages!

Van Hove garages is officieel dealer voor Renault Trucks en biedt totaaloplossingen
voor alle Transportactiviteiten. Van deskundig advies tot 24-uurs service in onze werkplaatsen.
Met onze Professionele en Persoonlijke werkwijze staan we Altijd voor u klaar.

• Super Best Dealer 2016

TPL_H_MOST_READ